2009/10/16

Värmande FB-kommentar....

"Best teachers in the world! Thanks for creating the Comenius programme with our countries!"

Ja, så blev jag helt plötsligt mycket gladare :-) Thanks to you Arthur!

Har inte varit på något vidare humör under kvällen, rejält trött som jag är... Har varit en lång fredag som började med samtal kl 07.30 om situationen i yngste sonens klass. Sedan ett antal
lektioner som visserligen förlöpte utan problem, Rotarylunch, en massa "småproblem" som behövde åtgärdas, några telefonsamtal som behövde ringas och en massa mejl som behövde besvaras...

Känns rätt hopplöst ibland att hinna med allt som man vill hinna med, både hemma, på jobbet och för egen del och ikväll var en kväll när jag mest kände att jag prioriterar fel hela tiden...

Att då få syn på en sådan kommentar som Arthurs, under ett foto på lärargruppen, utlagt på Facebook av en av de italienska eleverna, värmer rejält....

Har varit en av dem som verkligen slitit med det här projektet och då blir man så himla glad när man inser att det faktiskt har gjort skillnad, att det har betytt något! Dessutom är just Arthur från Portugal en av de killar jag kommer att minnas från det här projektet. Han var otroligt engagerad under mötet i Fafe och jag blev uppriktigt glad att se honom i Terracina, där han återigen "gav allt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar