2009/02/05

Fredag imorgon - skönt!

Trötthet kan komma snabbt...

Igår var jag full av energi, taggad efter ett givande första styrgruppsmöte där det kom fram en hel del bra idéer. En praktikplatsmatchning som verkar ha slagit riktigt bra ut och ett bra lunchmöte med ett företag som verkar mycket positiva till ett samarbete och också kom med nya vinklar och idéer. Fullt ös hela dagen och en god italiensk sallad på kvällen...

Idag har jag knappt fått något gjort alls på eftermiddagen, orken tröt helt enkelt och det blev mycket prat i fikarummet istället, visserligen jobbrelaterat och säkert befogat, men egentligen borde jag ha gjort något annat.

Visionsdagarna med KS som jag hade sett fram emot, de fick jag skippa - funkade inte att vara borta helt enkelt. Dessutom hade jag av misstag lagt in fel dagar i kalendern....suck...

Kvällen har jag ägnat åt att mejla mina Comeniusprojektkollegor i Italien och Portugal. Flygtider ska bestämmas, hotell ska bokas och dessutom har några tjejer i klassen haft problem med att det är lite för många portugisiska killar som addat dem på MSN och betett sig lite drygt... Suck - vi ville vara moderna, men var väl lite för naiva kanske...Snart åker vi till Portugal iaf och sen dröjer det inte länge innan vi har hela gänget här.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar