2009/09/22

Terracina stress...

Två veckor kvar till vi åker till Terracina....

Två veckor, det är ju snart!

Älskar Italien och det ska verkligen bli jättekul att få återse Terracina och att träffa alla projektvänner igen, men jag fattar bara inte hur jag ska hinna bli klar med allt som måste bli klart innan vi åker. Framförallt förstår jag inte hur jag ska hinna bli klar med alla praktikplatser??? Men jag antar att det bara är att kavla upp ärmarna och ringa, ringa, ringa... (och samtidigt hoppas att eleverna själva är lyckosamma i sina försök). Det löste sig ju förra året, så det löser sig säkert även i år.

När det gäller själva reseplaneringen så är det mesta i alla fall, tack och lov, nästan helt klart. Annas och mina möten har varit riktigt effektiva på slutet och idag fick vi äntligen full koll budgeten eftersom de flesta kostnaderna nu är kända. Är riktigt nöjd med att både resan och boendet blev så pass billigt. Nu gäller det bara att hålla tummarna för att alllt klaffar och att ingen blir sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar