2007/09/30

Hostig söndag och taxreklam

Är förkyld! Så pass hostig, skrovlig och förkyld att någon körsång och jazzkonsert med SBB, FKK och Hanna Hedlund i Bollnäs, det blir det inte tal om. Ska ta en Ipren, bädda ner mig i soffan och titta på någon bra film istället. Maken och sonen är på orientering hela dagen, så hunden och jag får hela eftermiddagen för oss själva.

När jag tittar på Loka (min goldentik) så funderar jag på hur man har filmat hunden i Avanzas reklam för kapitalförsäkringar - get rid of the tax. Reklamen är verkligen irriterande fyndig och dessutom söt. En strävhårig tax som tittar på en och ser ut att smaska på något gott men så fort jag närmar mig med muspekaren så sticker den. Måste komma ihåg att ta upp den för analys på någon av lektionerna i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar