2011/04/12

Tweetup #Merkateder

Landat i Farsta efter Tweetup #Merkateder.

Inspirerad och glad över en bra kväll med bra diskussioner på Lärarnas hus. Var faktiskt min första riktiga Tweetup - om jag bortser från den på skolforum i höstas...

Har lite svårt att förlåta mig själv bara att jag var så usel på att hitta dit först, jag som har kört omkring så mycket på Essingen... Borde ha använt mobilen som GPS från början och inte litat på kartminnet... Ska det verkligen vara nödvändigt att tvingas vända i Gröndal två gånger? Funderar på hur många vägtullsavgifter mitt slarv kostade mig när man kör av och på E4:an ett antal gånger. Pinsamt!

Kul att få träffa personerna bakom twitterkontona och prata ytterligare. Ska bli roligt att fortsätta arbetet med Skollyftet och spännande att se vart allt detta engagemang leder någonstans tillslut.

Tillsammans kan vi göra så mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar